Sider

fredag 4. april 2008

Bursdagskort...

Jeg fikk så mange flotte kort til bursdagen min....*smiler bredt*...
Her skal dere også få se dem....


Fra Monica/Acinom


Kort og pakke ra AnitaL





Fra Anne Hagen


Kort og pakke fra Anne Kristtin




Fra Bente S


Fra Connie


Gave fra ToveO


Fra Gry


Fra Hanne (limogglitter)


Fra KariA


Fra Lene Suhr


Gave fra M@rit


Fra Maria


Fra Marianne


Fra SisselA



Tusen, tusen takk alle sammen...*gruppeklem*....
Alle kortene står på kjøkkenbenken, så jeg ser de hver gang jeg går forbi....

3 kommentarer:

Lene sa...

Åååå, så heldig du er som har fått så mange nydelige kort da:)

elin sa...

Så mange flotte kort du har fått. Gratulerer med vel overstått bursdag.
Herlig scrappebuketter, og masse flotte kort du lager. God søndag.

Marte sa...

Så utrolig koselige bursdagshilsener du har fått! :) Kan skjønne du må ha de fremme på benken..

Jeg har lagt ut en blogcandychallenge - veldig koselig om du vil være med..! :)

Godklem fra Marte

Related Posts with Thumbnails