Sider

lørdag 26. april 2008

Stempelmessehelg...

Nå sitter jeg å spiser frokost, mens jeg venter på Anne kristin.
Hun skulle reise fra Stokke tidlig i morres, og komme hit til meg med overnattingsting, før vi setter kursen mot Lillestrøm, og messa.......

I år har jeg ikke tenkt å gå helt "bærsærk" i shoppinga mi.....
Har et fornuftig budsjett, og stort sett bare fornuftige ting på handlelista mi...... Men så var det jo det derre med å se hva andre kjøper da, og å se alt det fine som har kommet fra USA messa.......
Men budsjett er budsjett.......
Åkke'som.....jeg er god på å bare 'se' med fingrene også jeg.......
Også tenkte jeg at jeg kunne skrive ned noen tips til hva jeg skal/kan handle når jeg drar til Seatle til høsten.......for der har jeg lagt opp til et 'litt' større budsjett......

2 kommentarer:

Camilla G sa...

Lykke til:) Jeg sprenger altid alle budsjett. Men du skal jo til Seattle, så da skjønner jeg virkelig at du sparer litt av pengene og legger dem heller i shopping over there- der du får mye mer for pengene. Og "unike" ting for oss nordmenn.

Håper du har kost deg.
Fortsatt god helg

Anonym sa...

Så flotte tasseladder og heldige dere som har sommervær. Her ligger det ennå et tykt lag med snø... men er ikke uvanlig på denne årstiden det. Men gleder meg stort til vi også kan ta ut sommermøblene. Ha en riktig flott lørdagskveld!

Related Posts with Thumbnails