Sider

torsdag 10. april 2008

Snart vår..!!..??..

Her går nå dagene unna i en fei.....Har fått i oppdrag å strikke åtte par med "tasseladder" til svigerfamilien til Lene, eldste datteren min.
De hadde sett hennes i påskeferien, og ble vist ganske så misunnelige på de. Så Lene ringte meg med en lang bestilling, og diverse fargeønsker. Så nå sitter jeg med en flott haug med fargerike nøster rundt meg og strikker i fullanes fart.... Hun kommer nedover neste helg, så da er det bare å heng i og få de ferdig....

Ellers har all snøen endelig smeltet, eller regnet bort egentlig. Men i dag skinner solen, og både hestehov og blåveis spretter frem. Da må det jo være vår, ikke sant....

Forrige helg var vi i 50 års dag til Petter. Masse folk og høy stemning....*slurp*
Masse god mat, artige sanger, og flott tale fra alle ungene......
Her er kortet jeg lagde til han....med veldig inspirasjon i fra Solli







2 kommentarer:

Else Irene sa...

Kjempelekker tagbok du har laget, Hege :)

Ha en fin helg!

Klem, elsi

Marianne Hope sa...

Hei Hege! Nå har jeg tatt en titt på bloggen din. Her var det masse fint! Jeg likte dette kortet spesielt godt. Håper mottakeren satte skikkelig pris på det...

Related Posts with Thumbnails