Sider

onsdag 16. april 2008

Treff i Tønsberg

I helga var jeg på treff i Tønsberg, i regi av Gode Minner
Som vanlig tilbrakte jeg natta hjemme hos Anne Kristin. Mye bedre med egent rom, og god seng, enn å ligge på oppblåsbar madrass sammen med 'alle' andre......
Men dagene, kveldene og noen nattetimer ble tilbrakt på Presterød skole.
Det er 3.de gangen jeg er med på dette treffet, og det er like koselig hver gang.
Hadde med meg kamera, men som vanlig er jeg så opptatt med alt som skjer rundt meg, så det ble ikke så mange bildene, men noen få ble det......

Her har vi akkurat rukket å komme inn døra....
Se så ryddig og fint det er.......*humre*....


Anne Kristin....


Et lite oversiktsbilde over lokalet vi var i.
Før "stormen".....


Her har vi fått rigget oss skikkelig til.....
Jeg trodde jeg hadde begrenset meg i pakkingen jeg, men jammen ble det fullt runt på plassen min.....*stønn*....


Ting overalt.....men til mitt forsvar, så fikk jeg brukt alt jeg hadde med meg...


Og jammen var det flere enn oss som hadde tatt med seg 'nesten' hele hobbyrommet.....






Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails