Sider

lørdag 16. mars 2013

Årsmøte-helg

Denne helga er det årsmøte i Norges Quilteforbund, i Sarpsborg.
Marianne og jeg har vært der på dagsvisitt i dag.
Vi droppet møte, og koste oss istedet med alle de fine quiltebutikkene som hadde tatt turen nedover, og rigget til de flotteste standene, fylt med godsaker og forlokkende ting.
Vi trasket rundt i mange timer, og ojjet oss over det ene lekre prosjektet etter det andre.
Såååååå mye fristende modeller og nydelige stoffer.

Valgets kval.....
Hva skulle vi velge?
Den.......eller kanskje den.....eller kanskje begge to...?......hhmm....

 
Her er min fangst...
(ooops, feil vei på bilde...)
*Mønster (og stoff) på smekke
*Magnetkopp til knappenåler
*Mønster på liten symappe
*To trådsneller med aplikasjonstråd
* Tre 1/2 metere med stoff til kantbård på stjerneteppe mitt
 
 *sorte og turkise stoff til bursdagsteppe
 
Nå skal jeg sette meg med beina høyt, spise litt god mat, og kose meg foran TV`n...
En dag med shopping tar jammen på.....

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails