Sider

onsdag 13. mars 2013

Stjerner.....

Nå har jeg sydd stjerner i lange baner......
Og tre av fem rader er ferdig.
Har igjen 10 små stjerner, så er de to siste radene ferdig laget også....
Kjempemorsomt å sy disse stjernene, også går det ganske fort også, når en kommer i gang og skjønner opplegget.
 
Mønsteret er fra Jan Mullen,
og heter Slender Starz 
Hun har masse andre morsomme mønstre også.
Ta en titt her
 
Her er de tre første radene i teppe mitt ferdig sydd.

Resten skal jeg få gjort i morgen,
nå skal jeg kose meg i go`stolen med strikketøy, og se på Amazing Race på TV


3 kommentarer:

Dollandesign sa...

Det var en trevlig stjärna som Du syr på just nu. Färgerna som Du har kombinerat var harmoniskt att se, tycker jag.

Dollandesign

Lappeline ♥ sa...

Så flott stjerne i rolige fine farger.
Flinke du
Ha en fin kveld
Klem

Anne K. sa...

Så flott Hege, gleder meg til å se det ferdig

Related Posts with Thumbnails