Sider

søndag 24. mars 2013

Himmelrike....

Forrige helg, på årsmøte-treffet, gikk Marianne og jeg på leting etter noen stoffer til et teppe vi skal sy sammen.
Eller rettere sakt, vi skal sy like tepper, men med forskjellige farger.
Vi hadde fargekombinasjonene klare oppi hode, men etter å ha trålet alle butikkene flere ganger, fant vi ikke noe vi ble helt fornøyde med.
Så vi gjorde en avtale med Kathrine på Kathrines Quilte Stue at vi skulle komme til henne på fredag formiddag, så skulle hun hjelpe oss med å finne de stoffene vi var på leting etter...
Og har man en date, så har man en date...
 
Så fredag formiddag troppet Marianne og jeg opp i butikken.
 
Det var første gang Marianne hadde vært der, så jeg tror hun fikk litt (les mye)  hakeslipp da hun kom inn...
 
Og det er jammen ikke rart..... Så mye lekkert..!!..
Stoffer i alle regnbuens farger, og nydelige modeller...
 

 
Og Kathrine er jo bare hjelpsomheten selv.

Hun tryllet frem de flotteste stoffene, og alt det vi trengte til prosjektet vårt.
 
Vakre stoffer, frysepapir og annet tilbehør, ble gladelig betal....
 
Så nå er påskeferiens prosjekt sikret, og vi kan kose oss, helt uavhengig av om det er klisterføre eller ikke....

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Ser ut som om det ble en fin dag, ja de har så mye fint :-)
Lykketil med teppe..
God Påske...

Landlig Charm sa...

Hei, Hege :)
Butikken hennes er bare en fornøyelse å være innom....!!
Jeg er der ganske ofte..(!)
Kathrine og de andre er så behjelpelige..

Så mye fint du lager.
Må følge deg, ser jeg :)
God helg- og lykke til med prosjektet!

Klem fra Wenche

Related Posts with Thumbnails