Sider

mandag 21. juni 2010

Hemmelig prosjekt......

Omtrent siden januar i år, har jeg holdt på med et "hemmelig" prosjekt. Jeg har holdt på å lage et sengeteppe til mamma, til hennes 70 års dag...... Og på lørdag kunne endelig pakken overleveres.
Sengeteppe skal hun ha på det nye soverommet sitt på hytta.

Det er masse "klipping" av biter til et stort sengeteppe...

At skjæreutstyret er i orden , er viktig, når det er mye som skal kuttes...

Nine-patch ruter er den ene blokka av teppe...
Hjerte-aplikasjoner er den andre "blokka....

2 kommentarer:

-Aina- sa...

gleder meg til å sehvordan teppe ble. fine farger du har brukt!!

synes herrekortet under var veldig fint jeg♥

Sidsel sa...

Håper jeg får se det i løpet av sommeren .....
Ha en fin sommer så lenge!

Related Posts with Thumbnails