Sider

torsdag 3. juni 2010

Kurs med Bente Tufte

I går var jeg på kurs med Bente Tufte hos "Lappeliv".
Et kjempefint kurs, hvor vi sydde håndsøm. Vi klippet stoffbiter etter mal, og lærte hvordan vi skulle sy "på strek", og noen andre smarte tips på hvordan det skulle bli så fint som mulig. Ti'a går jo så altfor fort når en har det hyggelig, så jeg ble ikke mer en halvferdig med den første blokka, av fem.....
Bente hadde med seg masse flotte kursmodeller, og vi fant minst 4-5 kurs vi hadde lyst og gå på..
Liv hadde disket opp med både drikke og masse godt å spise.

Kjøpte med meg dette mønsteret, for det syntes jeg var så flott.

1 kommentar:

Benedicte sa...

Å heldiggris! Kurs med Bente er bare supermorsomt og enormt innholdsrikt :-) Jeg har vært på to kurs med henne (hos Kathrines quiltestue), og flere blir det :-)

Related Posts with Thumbnails