Sider

søndag 20. juni 2010

Utfordret av MaritO


Jeg har blitt utfordret av MaritO, om å finne frem det 10. bilde jeg la ut i bloggen min, fra jeg startet.
Jeg fant både et bilde og et kort, sånn at det ikke skulle bli feil.
Bilde under er fra det første treffet jeg arrangerte hjemme hos meg i 2007, med stempeljentene. Bilde viser bordet. Ikke akkurat ryddig, men det er det vel skjelden når det er stempeltreff....

Dette er det 10. kortet ....
Et herrekort. Vanligvis ikke det jeg lager mest av, så det var jo litt flaks. Stempelet står enda i hylla mi, men er vel ikke akkurat mest brukt. Tre brads i hjørnet var vel det som kjennetegnet kortenen i den perioden...... Litt utvikling har det (heldigvis) vært siden da.....

Jeg sender utfordringen videre til Ruth og Marianne Hope

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails