Sider

torsdag 24. juni 2010

Hemmelig prosjekt....ferdig resultat.

Taaadddaaaa.............
Her er det ferdige resultatet....
Måtte bruke Lene til å holde det opp for meg for å få tatt bilde...... Så det er hennes fingertupper dere ser..hi-hi....
Alle nine-patch blokkene er quiltet på kryss og tvers, og hjerteblokkene er festet med knuter (som dere så på forrige innlegg)

Lukkekanten er sydd på dobbelt. Maskinsøm på vranga og sydd fast for hånd på baksiden..... Sånne sengetepper har mange meter med lukkekant.........*stønn*

For å være helt ærlig, må jeg få si at jeg syntes det ble ganske så flott........

Nå kan jeg gyve løs på alle de andre prosjektene jeg har sett mens jeg har holdt på med dette teppe, og har hatt lyst til å lage......

5 kommentarer:

elin sa...

Oioioi så flott!! For et arbeide - beundringsverdig! Også blått og hvitt da..ååå berre LEKKERT!!! God helg!!

Laila sa...

Eg er heilt einig: Det vart kjempeflott!! Nydelege blåfargar.

Camilla sa...

Wow for et flott teppe, og for en jobb det må være å lage! Virkelig forseggjort og fint =)

Håper du nyter sommeren.
Klem, Camilla.

Anonym sa...

For et lekkert teppe.Flotte farger.
Heldig den som får det.
Marit

Bente sa...

Wow...Det var lekkert.
Nydeleg i blått og kvitt.

Related Posts with Thumbnails