Sider

tirsdag 8. juni 2010

Stjerneløper

I dag er det tirsdag, og på tirsdager er et sykafè på Lappemakeriet. Lena og jeg har vært der en tur i dag også...
Jeg hadde med meg stoffbitene jeg begynte på på kurset hos Bente Tufte forrige uke..
Det er masse småbiter som skal sy's sammenfor hånd, i riktig rekkefølge...

Noen av bitene må lages både rette og vrange, for å få de til å bli riktig vei, og det er fort gjort å sy de på feil vei. Men her har jeg klart å få det til.....etter et par feil forsøk..

Her har stjerna begynt å ta form... Best å holde tunga rett i munnen for å få det til å henge sammen i riktig ende...
Mangler bare en del for at denne blokka er ferdig...
Første blokka ble ferdig i helga....
Alle blokkene skal ha forskjellige farger, men i samme sjanger..
Bare tre blokker igjen.....

2 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fin den blir! :) Nydelige farger!

Klem

siren sa...

Oi - dette ser avansert ut :)

Related Posts with Thumbnails