Sider

tirsdag 15. juni 2010

Stempeltreff

I helgen har jeg vært på stempeltreff. Vi har fått skravlet masse, ledd enda mere, og hatt det aldeles supert. Jeg hadde fått "leie plass" hos Gry, så jeg slapp å reise hjem mellom slagene. Hun bor bare noen minutters gange fra der vi var, så det var jo helt midt i blinken....
Arrangementkomiteen hadde rigget det så fint til for oss nede i lokalene vi skulle være. Siden vi var akkurat passe mange, ble det dekket i firkant, så vi kunne se og snakke med alle, og ingen behøvde å sitte med ryggen til hverandre.....superlurt.
Når en kommer på fredag, så føles det som en har allverden av av tid fremfor seg, med søndagen kom fortere enn forventet... I koselig selskap forsvinner tiden altfor fort....også denne gangen.
Innimellom all latter og skravling fikk vi da laget ganske mye.
Noen er jo utstyrt med rakettfartfingre....
Jeg fikk laget 4 kort, fargelagt endel stempelmotiv med Copic og heklet to bestemorruter, og er ganske godt fornøyd med det.....

I morgen skal dere få se hva jeg laget....
(Må bare ta bilde av det først...)


1 kommentar:

-Aina- sa...

Gleder meg til å se hva du har laget på treff!!
Det er gøy med treff:):)

Related Posts with Thumbnails